zondag 16 januari 2011

Happy Birthday to Thom




Yes...de eerste kaart voor mijn bijna jarige zoon Thom is af! Woensdag wordt hij 21 en hij had gezegd dat hij de kippenkaart zo leuk vond (zit in de familie). Dat ze aan het breien waren, boeide hem niet...Maar deze stempel van Penny Black vond ik ook erg gaaf. Ik heb hem ingekleurd met aquarelpotloden en Twinkling H2O's.
Het designpapier is van Jillibean. De letters zijn uitgesneden met de Cricut. In de rechterbovenhoek heb ik eye-lets in de kaart gemaakt en daarin een flosje met verschillende lintjes gedaan. Nog een tekststempeltje van Aud Design links en een labeltje rechts (op de computer gemaakt met de tips van Sanne) , 2 witte knoopjes en swirls en op naar de volgende verjaardagskaart...morgen!

Groetjes, Mariken.

4 opmerkingen:

  1. Wow, dit is een gave kaart! Die gaat Thom vast heel erg leuk vinden! Leuke stempel en de combinatie van het papier is erg mooi!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Mariken,
    Het is een supermooie mannenkaart geworden, erg leuk! En wat een koeie eh.. goeie stempel :)
    Mooi papier!

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Over de bloghop: Je staat erbij in de lijst. De lijst moet je nu nog even op je eigen blog zetten. Maak een nieuw bericht aan en kopieer de code (te vinden op mijn blog) in je html-tekst. Als je er niet uit komt, mail je maar even. Dan leg ik het even duidelijk uit. Of vraag even aan één van je kinders, die weten het vast ook wel ;-)

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt een superleuk kaartje! Mooie stempel ook! Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen