woensdag 19 januari 2011

Love Ya



Hallo  allemaal,

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenge van Card Ideas (van Designed2delight).
Het designpapier is van Imaginisce, ik vind de cadeautjes, taartjes en balonnen goed passen bij de digistempel van Designed2delight.  Ik heb het afdrukje ingekleurd met Derwentpotloden en extra accenten aangebracht met Diamond Glaze op de hartjes en chocoladestukjes. Het cadeautje en de tekststempel heb ik opgehoogd net foamblokjes en bovenin heb ik strikken en touwtjes door de eye-lets gehaald en gestrikt.
Fijne avond en wij gaan zo een dubbele verjaardag vieren van de jongens.

Gr-jes Mariken.

4 opmerkingen:

  1. Wat een lekker kaartje! Geniet van jullie feestje daar!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, Mariken!
    Gezellig met al die kadootjes :)

    grtz. en tot morgen,
    Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card, colors, layout and coloring are just awesome! Nice glaze on the hearts too. Thanks for joining us this week at Card Ideas.

    BeantwoordenVerwijderen