zaterdag 5 mei 2012

Knoopjes...


Hey allemaal,

Vanmiddag heb ik mijn hobbykamer maar eens een beetje opgeruimd. Hans heeft 2 planken voor me opgehangen (voor nog meer...)?? Hebben jullie daar ook last van? In ieder geval, ik zit er weer netjes bij.
Ik heb een kaartje gemaakt voor mijn schoonzusje, ze is bijna jarig. Ik heb Teddy Bea ingekleurd met Copics. Onder het afdrukje heb ik een verbandgaasje gedaan.
Het designpapier is van Basic Grey, Sweet Threads.
En met mijn MFT-tjes heb ik wat knoopjes gemaakt, met wat scrappersflos erdoor. Nog wat ronde stempeltjes en een garenklosje van Marianne Design erbij en Teddy kan op de post.

Nog een gezellige avond,
Gr-x-jes Mariken.

9 opmerkingen:

  1. Dan zijn wij met hetzelfde bezig geweest, Mariken...je moet gauw maar eens naar mijn kamer komen kijken (en blijven knutselen natuurlijk!
    Je kaartje is prachtig...wat heb je die leuke afbeelding mooi ingekleurd...grappige details ook!
    Fijn weekend verder!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, in mijn hobbykamer zijn alle gaatjes opgevuld!:)) Geniet van je lege planken, ik denk dat ze zo vol zijn!!
    Je kaartje is erg leuk, zo met die knoopjes!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mariken,
    oh dat is prettig wat planken erbij. Ik wacht nog tot het huis wat leger wordt en dan ga ik mijn knutselkamer herinrichten. Ik kom ook ruimte tekort.
    Je kaart is erg leuk!! Leuk die details van knoopjes, omdat ze ook op het afdrukje te zien zijn. Past er perfect bij.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit een supertof kaartje! Mijn hobbykamer moet ook nog eens dringend goed opgeruimd worden maar binnenkort een weekje verlof en dan maak ik er eens goed werk van!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Extra opbergruimte... altijd handig! En je kaartje... super gaaf! Leuk dat de knopen van je afdrukje terugkomen. En het papier? Echt mooi!
    Alvast welterusten, Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja plek heb ik ook altijde te kort. hahah Hoe dat ik het ooit in die kleine kamer heb gehad weet ik ook niet meer. Nu heb ik gelukkig een heel grote kamer met veel plek.

    je kaartje is prachtig!!!!!

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach, wat een schatje ! heel erg mooi gedaan ! goed dat je knoopjes ook verwerkt hebter naast
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt, leuk met die klosjes erop gestempeld! Fijn dat Hans wat extra planken voor je heeft opgehangen, die zijn vast heel snel gevuld :)
    Fijne dag!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart,leuk die stempel,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen