zaterdag 22 september 2012

Happy Birthday..


Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik voor de vader van Jur gemaakt, hij is overmorgen jarig. Henry, van Whiff of Joy, vind ik wel stoer voor een man, ik heb hem ingekleurd met Faber Pastells. Op het blog van Whiff of Joy heb ik wat rondgekeken en ideeën opgedaan, met een tikje van mijzelf...
Een mooie doily, gekleurd met Distress, een ticket van Marianne design, een stempel van MFT, een gaasje en washi-tape is het recept.
Het papier komt uit een blokje van Marianne design, een combi van Songbook en Old Fashioned Nursery.
Jullie nog een fijne zondag, ik ga me morgen voorbereiden op het Kleurenkaartenteam en een kaart voor "zuster Lot" haar Propedeuse!

Gr-x-jes Mariken.


19 opmerkingen:

  1. Hallo mariken,die is grappig en mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en Henry is altijd leuk!! Ik kijk ook wel eens op dat blog. Leuke tips en mooie voorbeelden zijn daar te zien. Mijn kaartje voor woensdag is al af, ben benieuwd naar die van jou.

    Groetjes Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje heb je er van gemaakt Mariken.
    Heel mooi afdrukje en prachtig ingekleurd.

    Groetjes en nog een fijn weekend

    Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stempel en leuke kleuren heb je gebruikt.
    Gr., Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat en leuk afdrukje en supper mooi ingekleurd. De hele kaartnis trouwens mooi geworden.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is deze gaaf!
    En het afdrukje is ook een toppertje.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke en mooie kaart, erg leuk dit afdrukje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. Helemaal perfect voor een man.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mariken, prachtig gedaan zeg, en alvast gefeliciteerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi kaartje!! Dat afdrukje is helemaal geweldig!!!
    Fijn weekend verder!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf voor Jur. Geniet van de zondag en ik kijk uit naar je kaart voor Lot!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mariken,

    je kaart is prachtig van kleur en de afbeelding lijkt me heel geschikt voor een man. Mooi achtergrond papier ook!
    Jij werkt dus ook vooruit! Dat was ik ook al van plan morgen als ik wakker ben. Het blijft een verslaving.....

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie, stijlvolle kaart!
    Prachtige kleurencombo ook!!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Mariken,

    Wat is het een leuke kaart en is inderdaad heel leuk voor een man het stempeltje wat je gebruikt heb vind ik super leuk.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig mannenkaartje, Mariken...ben benieuwd naar je kaart voor Lot!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De vader van Jur die treft het met zo'n leuk kaartje! Gaaf dat er ook doily's op het washi-tape staan.
    Tot morgen, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ahh wat is henry altijd leuk he! Supers gedaan.
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen