dinsdag 23 april 2013

It's just a number..


Sandra, mijn collega en loper bij de Roparun 
wordt zaterdag 50 jaar! 
Maar: it's just a number...50 worden!
Helaas kan ik niet naar haar verjaardag,
Hans en ik gaan een week naar Lanzarote.
Maar ik wil wel een verrassing bij haar achterlaten,
zodat ze dit op haar verjaardag kan openen.
en natuurlijk hoort er een kaartje bij!!

Gr-x-jes Mariken 


Benodigde materialen: Blueprints 1, die-namics van MFT, 
stempeltje van Doodle Garden, gepaperpieced, 
designpapier van Bazzilbasicpaper, scrappersflos.


13 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje heb je voor 'Sara" gemaakt, alvast een fijne vakantie gewenst!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje voor Sandra! Vind de tekst helemaal gaaf voor een vijftigste verjaardag.
    Tot zo, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en fris kaartje Mariken.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart en stempel. Geweldig hoe je haar aangekleed hebt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi mariken
    een erg leuke vrolijke kaart en voor jullie wens ik een fijne vakantie toe!
    groetjes
    corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel mooi en lief kaartje ! mooie kleurtjes
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje! Geniet van Lanzarote!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat heerlijk Mariken dat jullie een weekje naar Lanzarote gaan, echt eventjes genieten. Je kaartje is weer prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuke kaart! Deze tekst voor een 50 jarige vind ik ijzersterk....het verzacht de pijn van het 50 worden een beetje ;)
    Lanzarote........klinkt heerlijk! Je komt dan over mijn huisje heengevlogen....ik zwaai wel even!!Geniet ze!!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat je zegt over het getal klopt helemaal...heel leuk kaartje...en ik wens jullie een lekker weekje samen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a darling image!! Your coloring is gorgeous!! ;) HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave tekst! En ik had Sandra jonger geschat...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen