woensdag 26 juni 2013

Kleurenkaartenteam Paars-grijs


Hoi!!

De laatste woensdag van juni,
tijd voor het Kleurenkaartenteam!!
Ik heb mijn spullen van Stampin 'Up genomen,
zooo leuk en nog te weinig gebruikt...
Maar..bijna vakantie, dus dat opent perspectieven!!

Vanmiddag hebben we personeelsdag,
in een verloren uurtje ga ik de tijd opvullen
met een workshopje vriendschapsbandjes knopen,
onder het genot van een kopje koffie of thee.
Verder krijgen we een voorstelling, oud-Hollandse spelen
en een etentje, gezellig, heb er zin in!!

Jullie ook een gezellige dag,
bedankt voor de altijd toffe reacties,
en ik kom zo snel mogelijk langs jullie creaties!

Gr-x-jes Mariken.



31 opmerkingen:

  1. Het is weer een leuk kaartje Mariken!
    Heerijk dat je bijna vakantie hebt en lekker kunt 'spelen' met je SU spulletjes.
    Het klinkt leuk hoor jullie personeelsdag.....geniet ervan!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, helaas is het mij niet gelukt mee te doen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk altijd uit naar jouw kaarten! Deze is ook weer zo mooi! Ik ben helemaal fan van jouw werk!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke bijdrage voor het KKT! Ik vind het een heel mooi kaartje!
    Gezellig klinkt de personeelsdag. Wij hebben het volgende week donderdag. ook zin in...

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo kan het ook! Aan deze mogelijkheid heb ik niet gehad, ik heb dat papier ook nog liggen. Deze is schitterend gemaakt. Een fijne dag en vakantie. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf kaartje! Simpel, maar heel leuk! Mooi papier ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw mooie kaart mariken, ben ook begonnen met SU, even wennen maar zo leuk om mee te werken.

    Amanda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi kaartje heb je gemaakt! en veel plezier bij je workshopje en je personeelsmiddag! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha, ja, inderdaad we hebben hetzelfde papier gebruikt. Was ook eigenlijk het enige paarse dat ik kon vinden. Toch handig al die pakketjes van Carmen ;) Jouw versie is ook mooi. Lekker strak en simpel. Hebben ze je nou toch nog gestrikt om te knopen vanmiddag? Wordt vast een gezellige personeelsdag.
    Tot straks xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje, helaas is het mij niet gelukt mee te doen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Mariken,
    Prachtige uitwerking van de kleuren paars en grijs, lief met het stempeltje..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi
    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt in deze kleurtjes .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige stijlvol kaart, wens je een gezellige dag toe!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een lief kaartje ! heel erg mooi gedaan, leuke kleurencombo zo
    blij met je deelname, en hopelijk tot in september,
    nog een fijne vakantie
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om het stippen papier en het lieveheersbeestje te combineren. Leuke kaart!
    Bijna vakantie en dan lekker knutselen. Daar heb ik ook zin in!
    Groetjes van Henriët
    PS. je gepimpte boekjes vind ik echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooi kaartje Mariken...prachtig gestempeld....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kijk ik even een paar dagen niet heb ik veel mooie creaties gemist bij je. Wat zijn ze leuk de gepimte notitie blokjes met washi tape en mooi ook de bijpassende labels! Je kaartje voor kleurendag mag er ook zijn.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi,
    Wat een mooi kaartje in de kleuren van vandaag voor het kleurenkaartteam. Mooi met je spullen SU. Ziet er erg leuk uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart heb je gemaakt met deze mooie kleuren.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart weer.
    En wat een supergaaf stempeltje heb je gebruikt.

    Hopelijk heb je als je dit leest een leuke dag achter de rug.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lieverdje Mariken, echt heel mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kei gaaf kaartje, heel leuk gemaakt. Heb je een leuke dag gehad? Fijne vakantie.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig die SU-spullen!
    Je kaartje is erg leuk...gave kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Mariken,

    Wat een SUPER geweldige kaart en mooi die SU-spullen.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel leuk deze kaart!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kaart, het papier zo leuk bij het lieveheersbeestje .

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gave kaart, mooi in deze kleuren!
    Ja, ik doe ff een verlaat blogrondje :)

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen