vrijdag 13 december 2013

Vervolg kerstkaartjes, serie 3


Heerlijk...weekend!!
Het is een drukke week geweest.
Na een korte onderbreking ga ik verder
met mijn kerstkaartjes.

Als ik te moe ben om kaartjes te maken,
haak ik sterretjes...
lekker op de bank.
En die gebruik ik dan
om kaartjes van te maken.
Toch weer 3 exemplaren af...

Fijn weekend allemaal!!
Mariken xx



Gebruikte materialen: 
designpapier Eline's Woodland Christmas &
Eline's Scandinavian winter,
die-namics en stempels MFT, 
hemp cord, sequins

7 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk! Grappig om op deze manier 2 hobby's te combineren, ziet er top uit!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook weer aan de haak met mijn sterren. Jouw kaartjes zijn super leuk, gave tekststempels ook.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat gaat vlot vooruit ! heel erg leuk ! veel plezier verder
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie combinatie! Want de sterren doen het goed op de kaartjes! Heel leuk.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze super super leuk Mariken :)

    Een fijn weekend toe gewenst!
    liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk!

    Grappig dat Ellen hetzelfde idee had, maar dan voor een nieuwe wereldburger (-:

    BeantwoordenVerwijderen