zaterdag 4 januari 2014

XOXO


Direct gaan Hans en ik bij vrienden eten.
Vorige week is Ans bij mij "op haakles" geweest",
lossen en stokjes heeft ze geleerd.
Ik heb ff een sms-je gestuurd
om te vragen hoe het met mijn leerling ging.
Goed...ze was toe aan meer steken.
 Ze heeft een haaknaald en katoen geleend van mij,
maar nu is het tijd voor eigen spullen.
Dus haaknaald en zo'n leuk in kleuren verlopend bolletjes katoen,
ingepakt en een label eraan.

Ik ben gestart met mijn project "Crochet along 2014",
2 toeren voor deze week, dat was goed te doen.
En tot mijn verbazing doet Lot, mijn dochter, ook mee.
Ze vindt de deken zo gaaf, en ze twijfelde of ik de mijne
voor haar wilde maken.
Wel heel erg gezellig zo samen aan de haak!!!

Als ik iets verder ben, zal ik 'm showen...

Gezellige avond,
XOXO



16 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd weer.
    Helaas ik kan niet goed genoeg haken om aan zo'n project te beginnen, maar het is wel super leuk!!!

    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan helemaal niet haken....nou ja, twee steken geloof ik...maar het ontbreekt wat aan geduld hiervoor zomaar.
    Vind je cadeautje erg leuk verpakt en wat een mooi label. Top!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik haak ook mee! Ik vind het zo'n gaaf project....kan al niet wachten op de volgende toeren ;). Zo leuk verpakt je kadootje met 'n superleuke label. Je bent dus toch overstag gegaan (zó lief het uiltje)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuk labeltje Mariken!
    Nog de allerbeste wensen voor 2014!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi label en leuk cadeautje! Dapper dat Lot mee gaat haken. Ik wens jullie er veel plezier en succes mee! Het einddoel ziet er in ieder geval prachtig uit!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja leuk he dat haken, ik heb ook katoen uitgezocht en ga beginnen. Eerst even "oefenen" en goed licht bij mijn stoel, want avonds zie ik niet zo veel meer. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. En ook of mijn dochter het gaat leren en een kleine voor haar baby maakt die ze in april verwacht. ...Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap hoor dat je met dat haakproject meedoet! Ik kan er niks van........
    Leuke label heb je gemaakt, mooi cadeau geheel is het weer!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke label zeg en helemaal tof dat je dit cadeau doet aan je 'leerling'.
    Leuk dat Lot ook meedoet! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze haaknaald gebruik ik ook. Ik heb mijn voorraad haaknaalden van vroeger allemaal vervangen door dit merk. Leuk dat je vriendin haak les van jou krijgt. Mijn vriendin wil het ook leren en de eerste paar steken heeft ze al geprobeerd.
    Leuk dat je jouw vriendin verrast met dit leuke pakketje, inclusief label!!!
    Veel plezier vanavond,
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke label!! Ze zal vast blij zijn met haar kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk, mooi label aan een lief kadootje! Wat gaaf dat Lot mee doet met de uitdaging, gezellig zo samen! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
    grtz.(en tot morgen....), Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tof label, kleuren zijn gaaf! Lekker gegeten en nog een haakles gegeven?
    Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf gedaan. Ik ben ook niet zo'n kei in haken. kleine projectjes lukken me nog wel. Maar wel een leuk idee om zo een hele deken te gaan haken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk zeg dit cadeautje met een prachtige label eraan! helemaal super :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach wat een leuke label, en je kadootje is mooi verpakt zo.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk. Mooie kleuren en een geweldige uil. Het lijkt wel of steeds meer mensen gaan haken. Ik haak op het moment ook heel veel maar begin niet aan zo'n deken. Maak liever projectjes die iets sneller klaar zijn.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen