vrijdag 12 september 2014

Summer Scrap Swap 3


Goeiemorgen!

Hier is ie dan, de laatste kaart voor de Summer Scrap Swap van Ellen en mij. Nou...niet echt, want ik heb nog zoveel van dit pakket over, dus ga gewoon nog ff door.
En over 3 weken stappen we over op het Autumn Scrap Swap pakket, het is zo onwijs leuk om te doen! Lekker rondkijken en toffe spullen bij elkaar zoeken, erg gezellig.

Zondag gaan we uit, op naar het hoge noorden, lekker SU workshoppen! Ik verheug me echt op dit uitje, de start van het schooljaar is behoorlijk druk geweest. En ik moet altijd wennen aan een nieuw rooster en mijn ritme erop aanpassen. Kortom, ff mijn draai vinden...dat komt goed.

Fijn weekend alvast, en tot zondag, met een nieuwe CAS on Sunday.


11 opmerkingen:

  1. Jawel, allebei roze en de kurken pijl gebruikt! Grappig is dat toch. Die twee tekstbubbels zijn wel heel gaaf zo op die tag. Toffe kaart. Als het goed is heb jij de boodschappen al bij Hans naar binnen gegooid en komt voor jou ook het weekend in zicht. Geniet ervan en tot zondag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook jij hebt een hele gave versie van je swappakket gemaakt. Weer een heel ander kaartje, en het is een geweldig idee Mariken. Ik wens je veel plezier zondag, een SU workshop, klinkt altijd erg leuk, en inderdaad even wat anders, even lekker een zondag knutsels. Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toppie! Echt leuk, jullie swap berichten! Dat komt natuurlijk door de mooie kaarten, die je maakt. Veel plezier met de rest van het pakket en voor zondag veel plezier bij Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tekstballonnetje zijn erg grappig!
    Ik vond alle kaartjes uit deze serie meer dan geslaagd.
    Wat leuk dat jullie er nog een tijdje mee verdergaan!

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof kaartje met een hele leuke tekst! Heel veel plezier in het hoge noorden en de groetjes aan Ellen!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, die tekstjes zeg! Welles, nietes! Leuke kaart! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook jouw kaartje is weer prachtig Mariken....net als dat van Ellen....leuk dat jullie uitwisselen!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Mariken..prachtig detail zijn die tekstballonnetjes met die leuke tekst erin....
    veel plezier zondag op de workshop bij Sandra

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zag net Ellens kaartje, deze van jou is ook al zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook alweer zo'n leuke kaart!
    Tot morgen! XX

    BeantwoordenVerwijderen