vrijdag 5 juni 2015

Happy birthday


Hallo allemaal,

Nog even een kort berichtje op de vrijdagavond. Door het mooie weer en een drukke week kom ik duidelijk minder aan kaartjes maken toe.

Deze kaart heb ik vorige week gemaakt voor Joost, van Ellen. Hij was jarig en we werden uitgenodigd op de BBQ, hartstikke gezellig. De dress-code was korte broek, maar dat werd 'm niet. Het weer zat niet mee, maar door alle zeilen die ze gespannen hebben, konden we toch buiten zijn.
Voor Joost een pakket met beugelflesjes bier+bijpassend glas, het blad "Psychologie"en iets wat iedere Brabander moet hebben, een paspoorthoesje met "Ik ben Brabander" (of zoiets) erop, en natuurlijk deze home-made kaart.

Fijn weekend iedereen!!


16 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en leuke cadeautjes heb je gegeven!
    Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje!
    En waar haal je zo'n paspoorthoesje? Bem ook met een Brabander :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakte een leuke mannenkaart. Fijn weekend
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij://ikbeneenbrabander.nl/product/ 1517123/brabants-paspoorthoesje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar is is dan, jouw kaartje voor Joost! Gave kleuren, lekker stoer. Wat hadden we slecht weer hè, vorige week zondag?! Maar dat mocht de pret niet drukken, het was ondanks het slechte weer toch heel gezellig. En lekker. Mede dankzij Hans die zich weer goed van zijn barbecue-taak heeft gekweten ;) Gezellig weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief kaartje inderdaad. En een echte mannenkaart. Zachtgroen, lichtgrijs, een strikje en het schattige "For you". Kan ik erg waarderen. De cadeaus waren een schot in de roos. Thanks again! Groeten aan Hans!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker nationalistisch 😉 leuke kaart met die balloon erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Herkenbaar dat minder kaartjes maken. Gaaf kaartje voor Joost, ik moest wel lachen om zijn reactie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke en mooie mannenkaart en wat een persoonlijke cadeautjes heb je gegeven. Mannen van knutselvrouwen kijken heus wel kritischer naar een kaart. Dat hij in de smaak is gevallen is een compliment aan jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke mannenkaart heb je voor de man van Ellen gemaakt Mariken

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje zeg, hier hou ik wel van. Korte broek of niet, het zal vast wel gezellig zijn geweest. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaart voor Joost. Lekker stoer en toch feestelijk. En dat het geen korte broeken weer was, las ik bij Ellen....Maar dat mocht de feestvreugde niet drukken dus!
    Groetjes ne geniet van het mooie weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke mannenkaart! Mooie kleurtjes, feestelijk en stoer!
    En wat een toffe kadootjes hebben jullie gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke cadeautjes bij deze kaart! Ik moet maar eens op zoek naar een paspoort hoesje met Ik ben Groningse":)
    Je kaart; dat blauwgroen is echt mijn kleur en die ballon; die blijft zo leuk. Prachtig Mariken!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen