dinsdag 3 november 2015

For you..


Allereerst, dank jullie wel voor de lieve reacties op de geboorte van Britt. Wat is dat toch fijn om die te lezen, echt super!

Dit kaartje is voor bij een laatste bestelling voor SU, ik ben een tijdje demo geweest. Echt heel tof, en ideaal om wat spullen te verzamelen. Maar nu merk ik dat ik "verzadigd" ben, en SU is niet mijn enige liefde. MFT, Lawn Fawn, Avery Elle...allemaal zo mooi, ik hou van afwisseling. Dus vandaar.

Dit kaartje is een mengelmoes van SU en MFT, beetje husselen, dat doe ik graag. En stempeltjes kleuren...lekker ontspannend. Vandaag was dat ff nodig, ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor een spatader behandeling, denk minstens 50 keer gespoten. Zit nu vol watten bolletjes en twee paar steunkousen aan...

18 opmerkingen:

  1. Wat een leukerdje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat muisje... zo leuk! De mand met appels is zeker symbolisch en staat voor alle merken die jij leuk vindt. De SU-appel smaakt niet meer, maar gelukkig zijn er nog zo veel lekkere andere appeltjes waar jij mooie kaartjes mee kunt maken :) 50x gespoten? Dan had ik er nog 43 te weinig geappt ;) Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje met dat lieve muisje Mariken....sterkte met je benen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook te dol op meerdere merken om mij vast te willen leggen aan één merk, juist dat husselen is zo leuk. En met onze liefde voor cute, is er idd nog zoveel anders te koop! Leuk en lief kaartje is het geworden! Sterkte met je herstel. Ik ben vandaag weer kantoorwerk aan het doen (ipv werken op de groep met kinderen) omdat ik afgelopen week ben geholpen aan mijn teen... hopelijk ben jij ook gauw weer op de been. Maar eerst rustig herstellen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een geweldige kaart! Ik vind het fantastisch om gemixte stijlen te zien! Je punt om te stoppen herken ik, dat is voor mij ook de reden dat ik ermee stop ;). Spelen met wat je hebt, ongeacht waar het vandaan komt, is en blijft het leukst!
    Sterkte met je benen, ik hoop dat je gauw opknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi mariken
    wat een reuze leuke kaart met dit lieve muisje erop en wat je benen betreft veel sterkte ermee!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ai .....Mariken....50 keer gespoten.....daar moet je even van bekomen denk ik!
    Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt met het muisje.
    Hoe is het met je kleine meisje.....wat is het een klein wondertje he......geniet er maar lekker van!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amai dat klinkt niet zo leuk !
    Je kaartje is mooi ! Ik snap je ' verzadigd ' gevoel wel . Ik vind het ook leuk om van alles te combineren en vooral om zelf dingen te maken .
    Je kaartje is weer ontzettend mooi !! Love it !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Getsie, sterkte (Oeps, ik 'moet' ook binnenkort....)
    Je kaartje is mooi! En inderdaad..... "in de mix" zijn kaartjes extra leuk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mariken,
    ik ken het gevoel, ben ook een beetje verzadigd wat SU betreft, er zijn nog zo veel andere leuke dingen !
    Het kaartje is erg leuk ! Ik hoop dat je niet te veel last hebt van de weggespoten spataders !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter! Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt. Mooie kleuren en mooie details. De behandeling was vast niet zo fijn, maar hopelijk is het erna wel beter...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel beterschap Mariken. En idd, niet alleen SU is mooi, ook Mama Elephant, Lawn Fawn zijn zo super lief hé.
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is vast niet leuk om zo een behandeling te krijgen Mariken..hopelijk gaat de behandeling wel helpen natuurlijk..
    .wat heb je een schitterend kaartje gemaakt met van die super vrolijke stempeltjes en zeker met die label erop een prachtig geheel...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Au! Dat lijkt me pijnlijk, zo'n behandeling! Sterkte ermee! Heel herkenbaar, je verhaal over SU! Ze hebben best mooie producten en de inkten zijn top, maar ik zou er ook niet aan vast willen zitten. Vind het zo jammer dat sommige echt alleen nog maar spullen van SU laten zien p, terwijl ze daarvoor ook zoveel leuke dingen maakten met andere merken. En ga jij maar lekker door met al die andere merken, want je kaarten zijn altijd leuk! Hoe mooi je ook kan kleuren, geweldig. Dat truitje van die muis loopt zo mooi over qua groentinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat n supergaaf kaartje! En wat heb je weer mooi ingekleurd!! Wij houden teveel van afwisseling...er is niks mooier dan al deze gave merken met elkaar te combineren.
    Sterkte met de beentjes. Hoop dat je gauw weer op de been bent. X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihihi, mijn eerste gevoel was goed: dit kaartje was voor mij! Fijn dat ik af en toe een klein SU-bestellinkje bij je kon doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ai, dat zijn geen prettige ziekenhuisbezoekjes. Sterkte hoor. Je kaartje is weer een toppertjes. Kleurtjes passen ook zo mooi bij elkaar en dat inkleuren...knap hoor. Kortom, ik ben helemaal fan van dit kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoe gaat het nu? Ik hoop dat de behandeling goed heeft geholpen en je niet al te veel napijn had!
    Leuk dat je weer alle merken gaat gebruiken. Ik vind SU ook super, maar toch ook wel aardig prijzig, helaas. Er zijn zeker nog sets die op mijn verlanglijstje staan, maar ik ben ook, net als jij, grote fan van MFT, Lawn Fawn, Avery Elle en ... grijns ((-;
    Het papier dat je als achtergrond gebruikte vind ik zo leuk! En dat muisje van MFT mocht ik ook al een keertje van jou ontvangen (althans een kaartje waar het muisje op gestempeld was) Echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen