maandag 11 januari 2016

Let it snow...


Hey, goeiemorgen,

Nog een kaartje in winterse sferen.
Gisteren, nadat ik mijn kaartje voor CAS on Sunday op mijn blog had gezet, kwam ik de leuke challenge bij DCL tegen, ook in het teken van sneeuw. Tof, dus voor deze gelegenheid heb ik nog een "Let it snow-kaartje" gemaakt. Geen straf moet ik zeggen, dan kan ik mijn gave stans van Lawn Fawn nog een keer gebruiken en het beertje van MFT. En niet te vergeten, mijn "puffy" sneeuwvlokjes, wat een geinig spul.

Hans en ik hebben een heerlijk weekend gehad in Maastricht, we hebben zo geboft met het mooie weer! Echt even een mini-vakantie'tje.

Werk ze deze week...of misschien niet...


Challenge: Dutch Card Lovers: Let it snow.

26 opmerkingen:

  1. Lieve beer!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo lief ! Met wat kleur jij meestal .
    Ziet er altijd zo top uit !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Mariken,

    het is een heel lief kaartje geworden!!! Leuke tekstsstans en lief beertje.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje! Ook ik heb de challenge bij DCL (en die van CAS on Sunday natuurlijk ;)) voorbij zien komen en moest aan deze stans denken. Alleen nog geen tijd gehad om er iets mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De sneeuw is zo leuk! Net als de beer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje Mariken.....en de sneeuw lijkt wel echt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schattig is dit sneeuwkaartje! Heel lief met het beertje. Dank je wel voor het meedoen met DCL, Mariken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi, die sneeuwvlokjes zijn supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi winters kaartje Mariken...wat een schattig beertje in die sneeuw...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd!!! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een schatje zeg !
    Prachtig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat schattig weer, leuk!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een heel lief en schattig kaartje!
    Fijn dat jullie het zo troffen met het weer. Ik ben vrij tot donderdag, dus daar ga ik van genieten...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi kaartje, Mariken! Erg leuk, die sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat jullie een goed weekend hebben gehad. En wat heb je een ontzettend mooi kaartje gemaakt! Leuk dat het zo schuin in de hoek zit, de tekst is mooi, het beertje is lief. En dat puffy spul is zeker geinig. Het maakt het kaartje echt af!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooi kaartje! Gaaf gedaan met de sneeuw en de stans! En een lief beertje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieverdje, dat beertje is zo lief. De sneeuw is zo mooi, net echt ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb deze accuut gepind; wat ene beauty. Die ijsbeer vind ik zo'n schatje. En het sneeuw-effect vind ik geweldig!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw!!!... Wauw!!!... Wauw!!!...
    Heb ik al gezegd dat ik dit een onwijs leuk kaartje vind.
    Het beertje is echt een scheetje. Zo schattig hoe hij/zij naar de vallende sneeuw zit te turen.
    Ik ga ook nog snel ff spieken bij je kaartje van gisteren...

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. smelt smelt
    jij maakt altijd zo'n mooie dingen hé, en hoe jij kan kleuren, daar ben ik echt jaloers op.
    Liefs
    Ilse
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja nog een prachtig sneeuwkaartje mooi, mooi leuk hè die stans. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie sfeervolle "Let it snow" kaart!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen