donderdag 11 februari 2016

For you..


Hey, hallo!!

Een "zomaar" kaartje, onderweg naar "somebunny".

Even wat afleiding nodig, want het ging plotseling niet goed meer met Sam, onze teckel. Gisteren kon hij ineens bijna niet meer lopen, zijn linker achterpoot wilde niet meer. Kon niet meer opstaan, en viel om. Vandaag zijn we naar de dierenarts geweest, Hans, Lot en ik, want we dachten echt dat we hem achter zouden moeten laten. De dierenarts heeft hem goed nagekeken, geen rugprobleem en geen verlamming. Waarschijnlijk is het een heupprobleem, hij heeft nu ontstekingsremmers en pijnstillers. En hij heeft heuse hondenschoentjes, tegen het uitglijden. Nu maar hopen dat de medicijnen gaan werken, want we kunnen ons vriendje nog lang niet missen...


Binnenkant kaartje:

17 opmerkingen:

  1. Aaah wat sneu:( Hopelijk knapt hij iets op met de ontstekingsremmers en pijnstilling. Snoezig kaartje Mariken, cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superlief kaartje! Sam is een bikkel, met pijnstillers en schoentjes knapt hij vast wel weer op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje !!
    Het was fijn om even door de beurs te gaan . Ik heb me niet te veel laten verleiden , maar kocht enkel wat op mijn klein lijstje stond en met die enkele spulletjes ben ik heel blij .
    Ik hoopte ook wat mft of lawn fawn te scoren , maar er was nauwelijks iets .
    Ik hoop dat jullie hondje weer gauw de oude is . Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje! Hopelijk gaat het snel beter met jullie hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach die schat; zo zielig. Ik hoop dat hij gauw opknapt; beterschap! Je kaartje is weer schattig. En lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend!
    oei, niet zo leuk wat er met jullie hondje gebeurt.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Agossie, die Sammie! Hij ziet er wel hip uit met zijn fancy schoentjes ;-) Hopelijk knapt ie een beetje op, want gisteren was ie wel erg zielig...
    Je kaartje is lief geworden, had alleen de start nog maar gezien....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje Mariken ! Ik duim heel hard mee dat de medicijnen snel aanslaan en dat jullie trouwe vriend snel helemaal opknapt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn dit toch leuke stempels. Het geheel is prachtig. Een hond wordt toch een deel van het gezin, die kan je niet gauw missen. Ik leefde al met mijn dochter mee, die had een zieke vis. Gelukkig zwem hij wel weer rond. Zo zie je maar, ieder dier heeft een soort knuffelgehalte.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is weer prachtig Mariken..heel lief konijntje met haar bloemenkarretje..
    En hopelijk gaan de medicijnen hun werk doen bij jullie viervoetertje...ik weet hoe het voelt wij hebben vorige zomer onze Jack Rusell moeten laten inslapen had ook loopproblemen, maar de dierenarts adviseerde maar één oplossing...hij was wel 15 jaar geworden...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Mariken, wat een schrik met Sam, joh! Dan ga je ook met lood in je schoenen naar de dierenarts...
    Gelukkig mocht hij weer mee naar huis. Hopelijk slaan de medicijnen aan!
    Je kaartje is schattig! Wat een liefie!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Mariken.......ziet er fleurig uit!
    Ik hoop dat je hond snel opknapt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi en lief kaartje! Hoop dat het al wat beter gaat met jullie Sam, zo zielig als zo'n beestje iets mankeert......

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh dat is schrikken....hoop dat hij gauw opknapt met medicijnen!
    Superlief kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief kaartje Mariken,hoop dat hij weer snel opknapt.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En deze is ook weer zo leuk, ik weet ik reageer niet zo vaak en regelmatig. Maar zo af en toe als ik weer eens een blogrondje maak en ik zie wat leuks wat me echt aanspreekt dan laat ik zeker een berichtje achter. Hopelijk knapt jullie hondje snel weer op, ze horen er zo bij. Ik mis onze Pino nog altijd :-(

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje, ik lees nu ook al dat hij het gaat redden gelukkig!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen