dinsdag 2 augustus 2016

Hello..


 Volgens mij zit ik in de tagjes-modus...ik ben er gek op!

Vanavond gaan we even naar Aad en Christine, foto's kijken van hun vakantie in Denemarken. Voor bij de koffie heb ik een appeltaartje bij me en een reep Tony Chocolonely...altijd lekker. Het tagje met het lieve varkentje van MFT maakt het extra gezellig geven...en ik heb in ieder geval weer een reden om er eentje te maken...en te oefenen met de Zigmarkers...

Is het bij jullie ook zo'n miezerig weer? Zelfs Guusje wil niet naar buiten... Een echte freubel-, haak- en leesdag!

Tot slot, tip van Stella: ik doe mee met de challenge bij CCCB.


15 opmerkingen:

  1. Hou nog maar even aan, die tagjes-modus, heel leuk om naar te kijken!
    Hier hetzelfde weer vrees ik, ik duik straks ook mijn stempelkamer in.
    Nu moet ik ineens aan jouw lekkere appeltaart denken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze tag is prachtig Mariken....inderdaad leuk om aan een cadeautje te doen. Ja....ook bij ons is het een echte miezerdag....heel de dag al!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijf maar in die modus; ik vind je tagjes hartstikke leuk. Dit is ook weer zo gaaf; dat varkentje met die cupcake is zo eigenwijs; past trouwens prima bij de challenge van CCCB:)

    Ook ben ik onder de indruk van je productiviteit. Hoe krijg je het voor elkaar; 25 verschillende creaties in juli en dan ook nog erover bloggen. Hoe doe je dat?
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hebben altijd een goede reden om te knutselen toch :) Wat een leuk en lekkere attentie en voorzien van jou schattige tag helemaal compleet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je er weer een leukerd van gemaakt.
    Deze lekker vrolijke tag laat het zonnetje schijnen, want die heb ook ik vandaag niet zo veel gezien. Maar de bloemetjes, en het gras, die konden wel een extra slok water gebruiken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd! Echt lief! En wat kleurde je het mooi! Ja hoor, hier ook miezerig weer. Vanochtend met de kids gaan zwemmen en vanmiddag met ze doosjes gevouwen. Laat ik nog zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blijf maar in die modus ;-) superleuk tagje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Mariken,

    Oeps, ik heb een aantal posts van je gemist... Wat heb jij de afgelopen dagen leuke, lekker fleurige tags en kaartjes gepost... Ben helemaal fan!!
    En wat een leuk idee om Ellen een vakantie-kadootje mee te geven... Gelukkige Ellen met zo'n leuke vriendin!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n leuk tagje!! En dan appeltaart én Tony Chocolonely, ik denk dat ik je ook eens op de koffie vraag ;-) Guusje is een verstandig hondje, ik zou ook liever binnen blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, dit tagje! Bij ons was het ook enorm somber weer. Gelukkig had ik een huis vol met lieve tantes, zus en een heel aantal kinderen. We zijn lekker creatief bezig geweest. Ik wordt ook altijd naar van dit weer, maar nu dus gelukkig niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik voel me ook zo rot met dit weer... wat een schattig varkentje! leuk label.
    Fijne avond,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is so cute!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahhh wat leuk om hem bij CCCB ook te zien! Oh het is zo'n leukerd!! Dank je wel dat je meedoet bij CCCB; het is een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen