dinsdag 13 september 2016

Home-made granola


Afgelopen vrijdag hebben Lot en Mike de sleutel gekregen van hun appartement. Nu wordt er druk geverfd, plinten gelegd en gepoetst. Lot slaapt tussen stapels dozen en stukje bij beetje wordt haar kamer hier onttakeld...Heerlijk dat ze in de buurt komt wonen, 5 minuten fietsen en we zijn er...Guusje gaat graag mee, voor op de fiets in haar mandje!

Lot en ik zijn verslaafd geraakt aan ons ontbijtje, yoghurt met blauwe bessen en home-made granola. Dus dit potje gaat alvast mee, zodat ze volgende week haar lievelingsontbijt voort kan zetten...


Potje is gepimpt met ruitjesetiketten ( Stempel van Lawn Fawn), tekst handlettering, en de tag gestempeld met beertje van Cats on Appletrees.


18 opmerkingen:

  1. Schitterend label, tof met de ruitjesrand en de rode hartjes. Je etiket heb je mooi geschreven.
    Leuk kadootje voor je dochter.
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Mariken,

    Super dat je kind in de buurt blijft wonen hé, Mijn 3 dochters hebben dat ook gedaan...
    Je potje is geweldig goed gevonden en super mooi gemaakt...
    Hou van ruitjes en in combinatie met de COAT helemaal geslaagd!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yummie, jouw granola is the best! Fijn dat Lot zo dichtbij komt wonen, gezellig om er samen met Guusje langs te gaan. Tot zo,
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is extra genieten van granola uit zo'n geweldig gepimpt potje!! Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk jouw granola....superleuk gepimpt! De Catjes zijn zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief cadeautje! Lot zal hier door elke ochtend extra aan thuis denken.
    En die handlettering is echt prachtig, tof tagje met een lief beertje (ons vriendje)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk cadeautje heb je gemaakt Mariken....heel erg passend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief Mariken zal ze wel op prijs stellen.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en lekker deze pot met homemade granola (ik dacht dat is was verbrand ;-)). Rood geruite etiket past er mooi bij. Heeft iets gezelligs, iets huiselijks.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat lief en leuk!En wat een geweldig handlettering!
    Aftellen Mariken.....;-( maar gelukkig maar 5 minuten! Zo dichtbij heb ik ze niet, die het huis uit zijn.
    Ciao,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wat een leuk en lief kadootje, al weet ik niet wat granola is :) Ik vermoedt zoiets als müslie? Fijn dat ze zo lekker in de buurt blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe leuk! Het rode ruitje, de grappige beer en je handgeletterde etiket, het komt allemaal zo mooi bij elkaar. En dan ook nog home-made granola... Yum!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daar denken nu alleen maar moeders aan... Een potje van je favoriet ontbijt. Zo lief.
    Het is nog zonde om het potje granola aan te breken, het ziet er zo gezellig uit met het rood-wit geblokte papier (Brabant hé).
    Op de beurs in Den-bosch heb ik de Cats on Appletrees stempeltjes in real life gezien, en ik stiekem een beetje verliefd geworden op deze stempels. Ssssssst, tegen niemand zeggen hé, want ik ben ook nog steeds smoorverliefd op mijn Gorjuss meisjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk met die ruitjes! Een lekker kadootje!
    En je hand lettering vind ik heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ruitjes doe het altijd goed en zeker bij dit soort cadeautjes. Lekker hoor; zelfgemaakte granola. En als je moeder het zo voor je verpakt is het natuurlijk helemaal geweldig! Wat heerlijk dat ze in de buurt blijft; zo gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er lekker uit en een geweldige tag... Even bekennen, ik hb toch ook maar een bestelling gedaan bij Cats... Ik kon mijzelf niet meer beheersen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oo... wat lief! Lot heeft geluk met zo' n lieve moeder en fijn dat ze zo dicht bij gaat wonen!

    BeantwoordenVerwijderen