zondag 11 december 2016

Cas on Sunday #98, New Year


Goeiemorgen!

Wat waren er onwijs veel deelnemers met de afgelopen challenge! Duidelijk is dat iedereen druk is met het maken van kerstkaarten...gezellig!! Er waren zoveel prachtexemplaren bij!

Vandaag staat er weer een nieuwe uitdaging op het blog van Cas on Sunday, New Year...Ik ben benieuwd of iedereen fanatiek doorgaat en ook aan deze challenge mee gaat doen!

Mijn kaartje heb ik gemaakt met de grappige stempels van Cats on Appletrees, het is een feestelijke kudde olifanten geworden. En natuurlijk hoop ik dat 2017 voor iedereen een gelukkig, leuk, gezellig, creatief en gezond jaar mag worden, met veel mooie momenten...

Fijne zondag, en neem nog ff een kijkje op het blog om de inspiratiekaarten van mijn team-maatjes te zien.

22 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettende leuke kaart!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze nieuwjaarskaart Mariken zo mooi die tekst gedaan en dan met die schattige stempeltjes erbij...weer een echte beauty!!!

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ben ik dan. Wat een prachtig nieuwjaarskaartje! Creatieveling, trots op je. Liefs, je kind.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ben ik dan. Wat een prachtig nieuwjaarskaartje! Je bent een creatieveling, trots op je. Liefs, je kind.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ben ik dan. Wat een prachtig nieuwjaarskaartje! Je bent een creatieveling, ben trots op je. Liefs, je kind.

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Wat een leuke kaart,
    gaaf zo in dat lange model ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er gezellig uit, vrolijke optocht richting het nieuwe jaar, mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oohhh wat een superleuke kaart Mariken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief nieuwjaarskaartje Mariken....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes en nog een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer heel gaaf, met de stempels. Enig die slinger die door de olifantjes wordt gedragen! Misschien doe ik mee. Even kijkende het deze week weer loopt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt GAAF, Mariken...zo leuk, zoals de olifantjes de touwtjes van de slinger in hun slurf vasthouden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief, die olifantjes kunnen dat wel een polonaise met slingers.
    Mooi gemaakt!
    Dikke knuffel van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben fan van jouw feestkudde! Superleuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. These little guys are just too cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jouw fantasie kent geen grenzen :) Super origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gezellige olifantjes! Onwijs leuk deze nieuwjaarskaart!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your herd of elephants look fabulous! Great card!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuke kaart Mariken ;o)

    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen