maandag 17 juli 2017

Mix&Match #15, you're the best



Tijd voor een nieuwe Mix&Match van Inge B., San, Ellen en Inge G. en van mij. Het leuke pakketje is deze keer samengesteld door Inge B. Papier in lieve, zachte kleuren, en een uitvouwbare bal, washi-tape, sequins, touwtjes, gaaf, zie foto onderaan.

Mijn kaartje en tag zijn gemaakt met stempeltjes van Mama Elephant, klein maar fijn..En het pakje is voor Christy. Zij heeft me het afgelopen jaar ondersteund met het geven van lessen tijdens de periode dat het niet zo best ging met Hans, dus ook niet met mij. Heerlijk als er iemand vast is voor m'n leerlingen, en alles gewoon door kan gaan.

En nu...op naar de Noordermarkt, wat rondkijken daar, latte drinken en lekker lunchen met Ellen.
Dat wordt een gezellige dag, en dat wens ik jullie ook!




13 opmerkingen:

  1. Superleuk voor Christy, ze heeft het inderdaad verdiend!
    Heel veel plezier vandaag samen!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zucht weer te leuk die beestjes van Mama Elephant...superlief pakketje voor alle hulp die je kreeg, weet zeker dat het gewaardeerd word.Mooie creaties Mariken! Veel plezier op de Noordermarkt, lekker genieten samen van het mooie weer en een geweldige stad! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk pakketje Mariken.....en ook jij hebt er een prachtig setje van gemaakt.....gaaf!
    Groetjes en een fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er superlief uit! Heel veeeeeeel plezier in Amsterdam....lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief en mooi bedankje heb je gemaakt. Fijn dat er iemand is voor je klas als het bij jezelf even iets minder gaat.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf setje! Die stempeltjes van Mama Elephant zijn echt cute. Overigens goeie plek, bal op de tag ;-) Het was een heerlijk dagje Amsterdam. Ik kan voorlopig nog nagenieten. Dankjewel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Mariken. Groot gelijk om jullie eerste dag in te luiden met een uitstap. Gisteren nog pootjes gehaakt, nu in elkaar zetten en mijn ezel is af. Deze keer helemaal juist gehaakt ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super lief, zo'n pakketje voor je vaste invalhulp. Leuke stempeltjes, ik heb me nu toch echt voorgenomen wat minder te gaan kopen.... help, lastig als je alles leuk vindt :-) ik hoop dat jullie een topdag hadden in Amsterdam, is vast gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te zien wat jíj met hetzelfde pakketje hebt gemaakt :) Super mooi! Ik vind de muis balancerend op de 'bal'echt geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat lief en attent ben je toch! Dat zal gewaardeerd worden. Zo gaaf die bal...en ik dacht dat jullie zondag naar de Noordermarkt warme geweest..maar was het leuk? Nog wat gescoord?
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi pakketje met lekkers. Mooie kaart en label met lieve tekstjes maakte je ermee voor Christy. Heel fijn als je een goede back-up hebt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke dingen heb je gemaakt. Bij die bal zou ik gelijk aan een luchtballon denken, maar jouw idee is geniaal! Zo leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi pakketje, leuk wat je ermee deed! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen