vrijdag 15 september 2017

Mix & Match september


Goeiemorgen!

Tijd voor een nieuwe Mix&Match, gezellig! Deze keer werd het superleuke pakketje verzorgd door Ellen, echt tof als dit op de deurmat valt. We zijn allemaal van de partij...Ellen, San, Inge G en Inge B (instagram), en ik.

Omdat ikzelf steeds vaker minder papier gebruik, vaak werk met zigmarkers en Distress-inkt, vind ik het best lastig om met meerdere lagen te werken. Ik heb een sketch genomen van MFT, en die als basis gebruikt. Met de stans die in het pakket zat, was ik echt wel blij, zo leuk is-ie!! En 'hugs' zijn altijd goed hè?! Een konijntje met vlieger erbij van Lawn Fawn, dat is het voor vandaag.

Kijken jullie even mee bij mijn M&M vriendinnen? Ik ben heel benieuwd wat ze gemaakt hebben.
Morgen gaan Ellen en ik workshoppen bij Doeading, 'onze' Inge geeft daar een workshop. Echt zoveel zin in, heel leuk!!

PS Het verlossende appje kwam, Lot is geslaagd voor haar proeve!! Blij!!



20 opmerkingen:

  1. Geweldig pakket heeft Ellen samengesteld,. Daar komen mooie dingen van.
    Jouw kaartje is erg leuk. En dat je minder papier gebruikt ws me al opgevallen. Des te leuker om weer eens iets met laagjes te zien. Heel mooi.
    En van Lot, ja datlas ik vannacht....Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd heb je gemaakt Mariken,
    inderdaad "HUGS "kun je nooit genoeg krijgen.

    Wat heerlijk dat Lot geslaagd is voor proeve, geeft weer even rust.
    Gezellige dag morgen met Ellen bij Doeading...heel veel plezier!!

    fijn weekend liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst gefeliciteerd! Geweldig dat Lot geslaagd is!
    Prachtig laagjes kaartje en oh zo lief met dat kleine konijntje :D

    Tot morgen, zin in en gezellig!!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst gefeliciteerd voor Lot! Wat een leuk kaartje isdit geworden, weer anders dan de anderen gemaakt hebben, maar dat is juist leuk. Veel plezier morgen groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem wel heel geslaagd deze laagjeskaart, gaaf! (Hoeveel aa's prop je in één zin?!)
    Door de krullen van de strik en de verschillende hoeken van het papier krijg je het gevoel alsof het echt flink waait op je kaart en dan is vliegeren de beste optie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een sketch kan inderdaad op weg helpen als je het werken met papiertjes inmiddels wat lastiger vind ;-) Dit kaartje is super leuk geworden en hugs zijn altijd goed, dat klopt! Fijn dat Lot geslaagd is! En veel plezier morgen, leuk vooruitzicht voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hugs zijn echt altijd goed! Leukerd is het met dat konijntje van Lawn Fawn erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt te lief deze kaart met konijntje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf pakket en tof kaartje, erg leuk met die laagjes!
    Hiep, hiep, hoera voor Lot, super(fijn) dat ze geslaagd is!!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met Lot! Supercute kaartje zo met het schattige konijntje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige kaart! En gefeliciteerd voor Lot!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje Mariken,Gefeliciteerd met Lot.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het is weer een geweldig leuk swappakketje Mariken...en je heb er meteen ook een schitterend kaartje mee gemaakt..
    Wat fijn dat Lot geslaagd is...gefeliciteerd hoor...moeders ook weer blij..
    veel plezier morgen bij Doe@ding...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! Wat geweldig voor Lot (en jullie!) Ik vind het altijd hartstikke leuk om te zien wat jullie allemaal maken. Jouw kaart vind ik weer tóp! (beetje afgezaagde omschrijving maar ik weet onderhand niets origineels meer te schrijven; a l l e s vind ik zo mooi!)

    Heel veel plezier met de workshop; gezellig!
    Fijn weekend!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal leuk en wat heerlijk voor Lot!
    Leuk om weer jullie MM te volgen. Leuk pakket! Ik merk zelf ook dat dessinpapier minder wordt. Ik gebruik het graag, maar minder. Kleine strookjes vaak. Maar ik val er nog steeds als een blok voor ;-))
    Je kaartje is leuk, lief het konijntje met de vlieger.
    Leuk de workshop. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is je toch heel goed gelukt om de mooie papiertjes te verwerken. Leuk dat de kleurtjes terugkomen in de vlieger. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaartje is inderdaad een beetje anders dan ik van je gewend ben. Maar dat vind ik het leukste van zo'n swap: dat je weer eens wat anders uitprobeert.
    De woordstans is echt prachtig. Heel bruikbaar, lijkt me.
    En... gefeliciteerd met Lot. Echt fijn voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk zo'n leuk pakket op de deurmat en dan aan de slag, een heel schattig kaartje met het vliegerende konijntje. Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad bij Doe@ding.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze is weer zo lief en mooie kleurtjes en papiertjes bij elkaar.
    Blij voor Lot en jullie allemaal 💙

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Laat het konijntje de vlieger maar goed vasthouden anders gaat hij straks met vlieger en al de lucht in. (ik schreef toch al eens dat ik hele verhalen in mijn hoofd zie bij jouw kaartjes? Nou....dit is het begin van zo'n verhaal. Het begin inderdaad want het konijntje gaat hele avonturen beleven met die vlieger)
    Een erg leuk kaartje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen