maandag 18 september 2017

Summer Scrap Swap #5


 
Goeiemorgen,

Mijn schuld, Ellen en ik zijn een dag te laat met onze laatste Summer Scrap Swap...Het was nu om de twee weken, en ik dacht steeds drie..Aiaijj.. Maar goed, vandaag zijn we er...de laatste, en de zomer is inderdaad ook ver voorbij. Het goede nieuws is dat ik druk ben met de Autumn versie, dus die komt eraan. We hebben er allebei zoveel plezier in, pakketje maken, pakketje krijgen, leuk!!

Wat zijn ze mooi, de Simple Flowers van Altenew, ik ga ze echt nog veel gebruiken. Twee kaartjes, omdat ik geen afscheid van ze kan nemen. De roze rozen, en de wit-ge-emboste bloemen. Alles gemaakt met Distress oxide inkten. 

Lieve Ellen, nogmaals dank voor dit top-pakket, en de lol die ik eraan beleeft heb. En sorry, voor de verwarring op het laatste moment...Kijken jullie mee bij haar, ik ben nieuwsgierig naar Ellen's laatste kaartje van deze zomereditie!

Fijne dag, X



16 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze gaaf! Allebei! De roze rozen op het groen knallen je tegemoet. En ook de witte bloemen zijn prachtig. Hahaha, de verwarring is je vergeven, hoor. Goed gemaakt met deze twee en het pakket-in-de-maak. En leuk is het zeker dit geswap van ons :-) Geniet van je vrije maandag, tot morgen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende stempels, schitterende kaartjes!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal leuk zijn deze geworden ! top
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten, heerlijk die vrolijke kleurtjes!
    Fijne dag vandaag!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die bovenste kaart valt op in de kantlijnen, een echte eyecatcher. Bedankt voor de inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zojuist een kijkje genomen bij Ellen, wat leuk zo'n uitdaging!!
    En bij jou is ie ook zo gaaf gemaakt!
    Ik word er helemaal blij van,er gaaf!!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaart, zooo gaaf dat groen met de mooie rode 'simpele' bloemen. Wat een fijne inkten zijn het hè? En tuurlijk ga ik gauw bij Ellen kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten! De kleuren springen echt van het papier.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige kaartje Mariken!! Door deze swap van jullie ben ik helemaal verliefd geworden op deze stempels! Hoop dat ik ze nog ergens kan scoren. Prachtige kleuren heb je gebruikt, deze grijze dag fleurt er helemaal van op. En inderdaad het pakketje kopen/pakketje krijgen is ook zo leuk en inspirerend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Mariken,

    Wat een leuke kaarten alweer! Ben vooral fan van de eerste! Leuke kleurencombinatie!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer zo'n leuke inspiratie met de stempels van Altenew!! Ik moet ze toch ook weer eens uit de kast halen ;-) De groen met roze vind ik zo lekker knallen van kleur, dat is mijn favoriet van vandaag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Die eerste, die kleuren, dat maakt alles goed. Maar ook nr 2 is mooi! Nu ben ik benieuwd naar jou pakketje...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jouw kaarten zijn altijd mooi; dit keer heb ik wel een favorietje:) Ik ben helemaal wég van die eerste! De combi van fris groen en dat rose; zo gaaf!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw, heel gave kaartjes allebei. De eerste lekker fel van kleur en de tweede ook mooi van kleur: blauw en groen, mijn lievelingscombinatie ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit zijn lekker fleurige kaartjes! Die set is inderdaad erg leuk. Ik ben benieuwd wat je allemaal in het herfstpakketje gaat stoppen...

    BeantwoordenVerwijderen