dinsdag 19 september 2017

Workshop bij Doe@Ding, deel 1


Wat was het leuk, afgelopen zaterdag hebben Ellen en ik een workshop gevolgd bij Doeading. Als eerste mochten we aanschuiven bij Inge, helemaal tof om elkaar te zien, en om de prachtige voorbeelden van Inge na te maken. Zo relaxed, niet nadenken maar doen...dat bevalt prima.

Eerst hebben we dit mooie doosje gemaakt, met overheerlijke inhoud. Zo leuk om iemand cadeau te geven...deze heb ik aan mijzelf geschonken, haha!


Tussendoor werden we verwend met koffie en cake, smullen! En hebben we vervolgens deze slider-kaart gemaakt. Echt een stukje techniek, en het werkt nog ook! Zo gaaf als de tekst tevoorschijn komt.


Tot slot hebben we nog lekker door de winkel gestruind, wat is die toch geweldig! En natuurlijk teveel gekocht, dus ik ben voorlopig zoet.
Overmorgen laten Ellen en ik de rest zien.

Nu op naar de informatieavond voor leerjaar 2, nog even een paar uurtjes in touw.
Fijne avond!



15 opmerkingen:

  1. Hoi Mariken,
    Ik kom net bij Ellen vandaan....wat hebben jullie een heerlijke dag gehad zaterdag!
    Twee hele leuke creaties gemaakt ook nog!
    Ook jouw Summer scrap swap kaartje is heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om samen zo'n workshop bij Doe@Ding te gaan volgen, hele leuke cadeauverpakking en zo lekker om hem zelf te houden. Ook je sliderkaart is mooi, mooi de blauwe bloemen en lief met het beertje.
    Je hebt voor de summerscrap nog drie prachtige zomerse kaartjes gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n leuke projectjes, erg tof! Ik ben er nog nooit geweest maar volgens mij is het echt de moeite waard.... vanavond dus ook nog even aan de slag, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is sowieso al een feestje om bij Doe@Ding naar binnen te gaan. Ik ben er één keer met Miranda geweest. Je wordt daar heel hebberig. Voor jullie dubbel feest met de workshops. beide creaties heel mooi en de sliderkaart is heel apart. Ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig naar jouw aankopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie werkjes! Echt een snoepjeswinkel hé Doe@ding!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat was het leuk, hè?! En wat hebben we mooie dingen gemaakt! En veel gekocht. Vooral jij, hihi. De informatieavond zit er gelukkig weer op. Geniet nu van een biertje en het prachtige autumn scrap swap pakket dat ik net van je gekregen heb. Ik ben echt onwijs verwend. Dankjewel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zeg om workshops te volgen. Dat is genieten, en wat een leuke dingen hebben jullie gemaakt. En ja de inhoud van de eerste is ook wel te lekker. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Mariken,

    Wat een leuke projectjes maakten jullie en hoe leuk is dat, samen een dagje op stap? Zag het ook op de blog van Ellen... Fijn dat jullie zo genoten hebben!

    En dankjewel voor het leuke kaartje dat gisteren in de bus zat!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahaha, heb precies een déjà vu momentje nu ! leuk gemaakt
    grtjsmartina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf! Goed van je om jezelf te verwennen, dat lukt wel bij Doe@ding, inderdaad een fijne, overzichtelijke winkel! Jammer dat ik moest afzeggen, zeker nu ik al wat resultaten zie... Ach, wie weet binnenkort weer es naar Spijkernisse...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi allemaal! Ik dacht het nog, gevaarlijke winkel voor de portemonnee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De hand van Inge is duidelijk te zien in deze projectjes. Leuk zijn ze! Mooi modelletje van de kaart ook. Ik ga met Jolanda op 9 december de 'Inge-workshop' zoveel zin in! Ik ga vast sparen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey, wat leuk! Dan zie ik je daar, Ellen en ik zijn er ook! En Sandra ook!!

      Verwijderen