donderdag 21 september 2017

Workshop Doe@ding, deel 2


En hier is het vervolg van de workshop bij Doe@ding. Het tweede gedeelte werd verzocht door Angela. We hebben twee kaarten gemaakt. Deze met het koetje heb ik wat aangepast, wat minder druk. Ook weer eens met Copics gekleurd, dat was lang geleden en leuk om te doen.
Toffe sketch is dit, het kleine envelopje en het tagje wat erin zit, vind ik zo gaaf!


En de "smile" kaart, ook een leukerd maar voor mijn doen een beetje druk. Wel lekker vrolijk, dus deze gaat zeker een keer op de post...

Het was een superleuke workshop, gezellig, veel geleerd en goed vertroeteld!!

Dat was het voor vandaag, tot morgen hoop ik, bij een nieuwe Cas on Friday??

19 opmerkingen:

  1. Twee mooie kaarten, en tuurlijk vind je die met het label het mooist, ik had niet anders gedacht...;-)
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De koe kaart vind ik geweldig!
    Helemaal leuk vind ik het envelopje en label. Ga ik ook eens doen. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook bij jou deze twee prachtige kaartjes Mariken.....heel erg leuk in deze kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaartjes zeg! Erg leuk gemaakt.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uit je comfortzone dus. Toch zijn het Marike kaarten gebleven m.n. de kaart met de koe. Ik vind ze beide geweldig. De kleurencombinatie is ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe kaartjes heb je bij Doe@ding gemaakt! Leuke kleuren!
    Ik ga vrijdag en zaterdag weer naar de beurs. Zaterdag gezellig weer samen met Larissa.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ook jou workshopkaartje zijn heel mooi geworden Mariken, maar toch weer heel anders dan bij Ellen, daar ben ik zojuist langs geweest..
    KNAP gedaan!!!
    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!! Jij hebt de koe helemaal aangepast zie ik, andere papiertjes erbij gepakt. Ik heb nog netjes de spullen van de juf gebruikt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kom net bij Ellen vandaan; zoek de verschillen ha ha. Wat een leuke kaarten hebben jullie gemaakt, helemaal mijn ding dit!! Ben ook heel benieuwd wat voor leuks jullie allemaal gekocht hebben. Zo te zien was het een heerlijk dagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk, wat een gave kaartjes!
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kleurtjes zo bij elkaar! Inderdaad wat anders dan wat je normaal maakt, maar ik vind het zeker leuke kaartjes geworden! Het papier heb ik kunnen scoren vandaag, nu maar stempelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die met de koetjes is ook mijn favoriet, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je zo'n leuke workshop hebt gehad, ze zijn erg mooi geworden, leuke kleurcombinatie en wat een schattig koetje. Leuke babykaart heb je voor je collega gemaakt, grappige stempel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, je moest een beetje uit je comfortzone. Ze zijn erg leuk, ik zat er naar te kijken en dacht wat is dat toch mooi zwart, wit en nog een kleur, dat maakt het zo sprekend. (Maar ik begrijp het wel van je 2e kaartje dat je die wat druk vindt. ) Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ontzettend leuke kaartjes hebben jullie gemaakt. Dat kleine koetje vind ik zo gaaf!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk gedaan! Ik vind de eerste kaart met het labeltje in envelopje een heel leuk detail! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk gedaan! Ik vind de eerste kaart met het labeltje in envelopje een heel leuk detail! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen