donderdag 24 mei 2018

Workshop Doe@Ding, deel 2 bij Inge



Gezellig dat jullie ook deel 2 nog even komen bekijken.
Inge heeft altijd toffe projecten en echt tot in de puntjes voorbereid. Als je ziet hoeveel snij- en rilwerk ze doet voor zo’n grote club dames, dat is superfijn!


Dit hele leuke boekje met allerlei flapjes en toestandjes was het eerste project. Echt heel gaaf, het waren eigenlijk allemaal minikaartjes die je moest maken. Hieronder...de walvis gestempeld op designpapier, zo'n mooi detail.
En in de pocket nog een aparte kaart waar een gift-card in kan...



Hier zie je het tweede project. hoe kan het ook anders...iets met chocolade, love-it! Zo ziet het geheel er gesloten uit...


En open...voila!! het middelste gedeelte is een ingebouwd doosje voor de overheerlijke reep chocolade. En nog een toffe bijpassende kaart erbij.



We hebben heel hard gewerkt, en het resultaat na zo'n workshop is geweldig. Vier gave dingen gemaakt, helemaal blij. en ook met mijn "shoppies". In de auto zeiden we nog tegen elkaar: ik heb niets nodig"...haha!

Dank je wel Inge en Angela èn team Doe@Ding voor de héle fijne dag!
En jullie bedankt voor de toffe reacties op mijn kaartjes van gisteren! Zo leuk!


16 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes Mariken.....iets heel anders dan we normaal van je gewend zijn.
    Jullie hebben er weer van genoten!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo herkenbaar, niets nodig, maar dan kom je in die schatkamer...
    Heel toffe projectjes!
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik heb niets nodig bestaat niet met deze hobby.... ;-) Je ziet altijd wel weer iets leuks, misschien geïnspireerd door de workshop of gewoon door al het moois in de winkel! De Inge projectjes zijn ook weer super leuk en wat fijn dat zij al het "voorwerk" al gedaan heeft! De flapjeskaart is leuk zeg! En een chocoladereep is altijd een goed idee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inge had het inderdaad weer perfect voorbereid! En jij hebt het prachtig afgemaakt. Toffe projecten, om te bewaren :-) Op naar de volgende workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helemaal leuk gworden is dit !
    mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige projectjes, Mariken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaartjes zijn dit Mariken...leuk modelletjes ...Ik zag zojuist ook die van Larissa voorbijkomen ...het is zeker een fantastische workshop geweest zo te zien...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaarten!! Ik moest lachen om "ik heb niets nodig". Dat zeggen mijn vriendin en ik ook vaak als we ergens naar toe gaan. Helaas komt dat ook nooit uit. Mandje vol ;-) Erg hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niets nodig en dan bij Doe@Ding zijn.....dat kan niet. De keuze is er reuze! Wat is dit een geweldige workshop geweest en jullie gingen naar huis met leuke kaartjes met inhoud. Even terug gekeken op jouw blog. Wat zitten er weer leuke, grappige, mooie kaartjes tussen. Vast fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf, hoor! Hele mooie kaartjes en natuurlijk heb je niks nodig, haha
    Ik houd morgen ook de hand op de knip... of niet, want het vakantiegeld is binnen ;)
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat moet inderdaad een hele klus zijn om al die pakketjes voor te bereiden en dan zijn ze ook nog altijd zo leuk ingepakt met een labeltje er aan. Ja die Inge weet wel hoe ze een feestje moet bouwen! De bovenste heb ik ook afgekregen, de onderste dit weekend hoop ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kom net bij Ellen vandaag en zie op jouw blog ook zulke prachtige projecten, gaaf hoor!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zag ze net bij Ellen al, wat een gave kaarten hebben jullie gemaakt zeg! Leuke workshop lijkt mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er erg leuk uit! Is vast weer een leuke workshop geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo te lezen hadden jullie een hele leuke dag. Mooie resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen